فارسی فیدز آخرین اخبار خبر روز فارسی

پایگاه خبری آخرین اخبار فارسی وب سایت خبری

وبمستر

mybbiran سایت اموزشگاه موسیقی
سازی است از خانواده آلات موسیقی رشته ای مقید. شکل ظاهری آن مانند تار است.با این تفاوت که شکم آن یک قسمتی گلابی شکل و کوچکتر است.سطح رویی کاسه سه تار چوبی است. بر روی کاسه هایی برای انعکاس صوت تعبیه شده است. خرک سه تار کوتاه تر از خرک تار است و دسته ی آن نیز نازک تر از دسته ی تار است. سه تار فاقد جعبه ی گوشی است و گوشی های چهار گانه ی آن دو عدد در سطح جلوئی انتهای دسته ( سر ساز ) و دو تای دیگر در سطح جانبی در هنگام نواختن در سطح بالایی کار گذاشته شده است. بر روی دسته ی ساز در قدیم ۲۲ پرده بسته می شده است ولی در حال حاضر از ۲۲ تا ۲۸ پرده بسته می شوند. به روایت از ابوالحسن صبا سیم چهارم سه تار را درویشی سه تار به نام مشتاق علیشاه به آن ساز افزوده است به همین دلیل به (سه تار ) معروف شده است. سه تار رایج دارای چهار سیم فلزی است.سیم اول سفید ( سیم دو ) سیم زرد (سل) سیم سفید همانند سیم اول و سیم چهارم زرد .سیم های سه تار به ترتیب مقابل کوک می شوند: سه تار ۲۶ پرده ،۲ اکتاو و ۵ نت دارد. وسعت صدایی سه تار همانند تار است (با تمام فواصل کروماتیک مخصوص موسیقی ایرانی):   سه تار با ناخن انگشت اشاره ی دست راست نواخته می شود . به عبارت دیگر مضراب سه تار در واقع ناخن انگشتان نوازنده است. به همین دلیل و به علل آکوستیکی دیگر ، صدای این ساز ضعیف بوده ، برای تکنوازی در جلوی جمعیت و یا همنوازی در ارکستر مناسب نیست. لینک منبع:سایت اموزشگاه موسیقی پیكولو
24-2-2017 3
mybbiran بهبود ورودی گوگل و بالابردین بازدید سایت
یکی از بهترین عوامل برای بهبود رتبه‌بندی سایت، بهبود ورودی گوگل و بالابردین بازدید سایت از طریق گوگل می‌باشد که برای صاحبان کسب و کار دارای اهمیت ویژه‌ای است. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید باعث بهبود ورودی گوگل شوید. بهبود ورودی گوگل یکی از روش‌ها با هزینه کمتر نسبت به روش‌های دیگر است که منجر به ترافیک هدفمند به وبسایت شما می‌شود. بنابراین باید اصول و قوانینی را در وبسایت خود رعایت کنید تا به سایتی مفید و کاربرپسند تبدیل شوید و از این طریق باعث بهبود بازدید و اعتبار سایت خود شوید. بهبود ورودی گوگل متأثر از عوامل مختلفی می‌تواند بهبود یابد که در ادامه عوامل مؤثر در آن را بررسی می‌کنیم. بهبود ورودی گوگل و بالابردین بازدید سایت مطالب وبسایت تولید مطالب تخصصی؛ سعی کنید مطالبی که برای وبسایت خود انتخاب می‌کنید حول یک موضوع مشخص باشد. به عنوان مثال در زمینه کاری خاص مانند طراحی وبسایت و بهینه‌سازی سایت باشد. دلیل آن این است که گوگل علاقه‌مند به شناسایی مطالبی است که حول کلمه‌های کلیدی بهم مرتبط باشد. در صورتی که زمینه کاری مشخصی نداشته باشید و مطالبی سایت شما تخصصی نباشد، گوگل نیز اعتبار زیادی برای شما قائل نخواهد شد. کپی مطلب با ذکر منبع؛ در صورتیکه مطلبی را از جایی کپی می‌کنید حتما منبع آن را ذکر کنید. به این دلیل که مطلب کپی می‌تواند رتبه شما را در گوگل پایین آورد، اما سعی کنید همیشه مطالبی جدید مرتبط با موضوع کاری خود ایجاد کنید. کپی کردن مطالب از سایت های دیگر باعث خواهد شد که امتیاز منفی کسب کنید و از طرف دیگر کاربران نیز اعتبار کمتری برای شما قائل می شوند. اشتراک‌گذاری مطلب در گوگل پلاس؛ مطالبی را که ایجاد کردید در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید تا در نتایج گوگل ظاهر شوند که می‌تواند کمک کننده بهبود ورودی گوگل باشد. در نظر داشته باشید که اشتراک گذاشتن مطالب، میتواند باعث شود که کاربران جدیدی با مطالب شما آشنا  شوند و از طرف دیگر روباتهای گوگل نیز اعتبار بیشتری برای شما قائل شوند. بازنشر مطالب قدیمی؛ به دلیل آنکه که قوانین گوگل مدام در حال تغییر است می‌توانید مطالب قدیمی وبسایت خود را که در گوگل رتبه خوبی نگرفته‌اند بر اساس قوانین گوگل دوباره بازنویسی کنید و یا می‌توانید آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا به این طریق گوگل متوجه نشر آنها از طریق این شبکه‌ها شود و رتبه‌بندی بهتری به آنها بدهد. بنابراین این روش هم می‌تواند به بهبود ورودی از طریق گوگل کمک کند. بروز رسانی مداوم وبسایت؛ در حوزه تخصصی خود آخرین اخبار را منتشر کنید تا به این ترتیب باعث بهبود رتبه خود و در نتیجه بهبود ورودی گوگل شوید. با بروز رسانی مداوم مطالب وبسایت خود می‌توانید به طور غیر مستقیم بک لینک بسازید و همچنین این ویژگی را برای شما دارد که سایتهای معتبر مرتبط با زمینه کاری شما مطلب وبسایت شما را با ذکر منبع منتشر می‌کنند البته برخی وبسایت‌ها مطلب شما را کپی می‌کنند که اینهم در طولانی مدت به معنی اعتبار وبسایت شماست.   لینک دادن به سایت‌ معتبر در صورتی که به سایت معتبر لینک دهید باعث بهبود ترافیک وبسایت شما خواهد شد. با اینکار می‌توانید لینک هایی را برای وبسایت خود به دست بیاورید. از این طریق افرادی به شما لینک شده و مطالبی شما را به اشتراک می‌گذارند.   رعایت تکنیک‌های سئو سایت در ساختار آدرس صفحه ساده بودن آدرس؛ در الگوریتم‌های گوگل ساختار URL دارای اهمیت بسیار بالایی می‌باشد که می‌تواند در بهبود وررودی گوگل تأثیر زیادی داشته باشد. یکی از توصیه‌هایی که گوگل برای ساختار آدرس کرده است ساده بودن URL است. بدان معنا که به جای به کار بردن تک تک کلمات در آدرس، از کلمات کلیدی مؤثر در سئو سایت استفاده نمایید. عنوان با URL لازم نیست یکی باشد؛ نکته‌ای که باید در URL به کار برد این است که نباید دقیقا با عنوان مطلب یکی باشد به این دلیل که ممکن است عنوان دارای کاراکترهای زیادی باشد و طولانی باشد، اگر همان را دقیق در URL به کار ببرید خوانایی آن کاهش یافته و معمولا آدرس صفحه‌هایی با طول کوتاه باعث ورودی مناسبی از گوگل می‌شوند.  همچنین استفاده از کلمات کلیدی در URL باعث بهبود ورودی گوگل می‌شود. تفاوت URLها با هم؛ نکته دیگری که در ساختار URL باید دقت کنید استفاده از یک URL برای موضوع خاص است. اگر شما مطالبی گوناگون برای یک موضوع تولید کنید ممکن است گوگل به دلیل شباهت زیاد URLها با هم مطالب را کپی در نظر گرفته بنابراین در بهبود ورودی گوگل تأثیر منفی داشته باشد.     ریسپانسیو بودن سایت با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند رشد بسیاری را داشته و بیشتر کاربران جستجوهای خود را از طریق موبایل انجام می‌دهند بنابراین باید وبسایت ریسپانسیو طراحی کنید. ریسپانسیو بودن وبسایت می‌تواند کمک به بهبود وروردی گوگل کند. در صورتی که علاقمند هستید بیشتر در مورد سایت های ریسپانسیو اطلاعات داشته باشید، مقاله مزایای طراحی سایت ریسپانسیو را مطالعه نمایید.
23-2-2017 3
وبلاگ نویسان دستگاه واکس زن کفش چیست؟
دستگاه های واکس زن کفشمناسب برای خاک گیری ، واکس زدن و براق کردن کفش ها در مکان های اداری ، صنعتی و مسکونی می باشد.این دستگاه کفش های ورنی و چرمی را به بهترین حالت خاک گیری کرده ، واکس می زند و براق می نماید. کاربردهای دستگاه واکس زن: [/url] دستگاه واکس زن کفش اتوماتیک دستگاهی است تمام اتوماتیک دارای برس ها و فرچه های مجزا برای تمیز کردن و گرد گیری واکس و پرداخت کفش با قابلیت استفاده از سه نوع واکس مایع مشکی،قهوه ای ،بی رنگ دارای تایمر قابل تنظیم برد الکترونیکی که مقدار واکس و زمان تزریق واکس را کنترل میکند و قابل تنظیم برای مصارف مختلف میباشد دستگاه واکس زن برقی (دستگاه واکسر - دستگاه واکس کفش) دستگاهی است که با استفاده از نیروی برق انرژی خود را تامین می نماید ماده تغذیه این دستگاه نوعی واکس مخصوص می باشد که با نصب آن، دستگاه مذکور با استفاده از فرچه هایی مخصوص که در قسمت پائینی آن نصب گردیده اند عمل گردگیری، واکس زدن، پولیش زدن و پرداخت را انجام می دهد دستگاه واکس زن برقی تمامی مراحل فوق توسط مدار الکترونیکی با قابلیت تجهیز به استارت با چشم الکترونیکی، استارت با سکه، سیستم سخنگو، نشان دهنده سه رقمی و نمایشگر LCD انجام می دهد. متریال استفاده شده در این دستگاه از بهترین فولاد موجود و قسمتهای الکترونیکی و الکتروموتور آن و رنگ پودر ساخت کشور ایتالیا و قسمت شیر واکس آن هم از بهترین آلیاز برنجی با آب کاری کروم نیکل و قسمتهای استیل ساخته شده و از نوع عالی ترین و پر دوام ترین می باشد [url=http://www.sanatshargh.com]مزایای استفاده از واکس زن: تکریم ارباب رجوع - نظافت محیط - ارتقائ سطح محیط - افزایش سطح رفاه - کاربرد آسان - صرفه جویی در وقت قیمت پایین در قبال عملکرد مطلوب
22-2-2017 6
mybbiran لویالتی چیست و چه کاربردی دارد؟
آیا کسب و کار شما به برنامه لویالتی نیاز دارد؟ تازه ترین سرشماری صورت گرفته  درباره گردش پول از طریق برنامه های وفاداری در آمریکا،در سال ۲۰۰۸ بیش از ۲ میلیارد دلار بوده ، و هم اکنون با ۱۶% افزایش ۳۸.۸۳ میلیارد دلار ،برآورد شده است. با در نظر گرفتن این آمار و افزایش درآمد از طریق برنامه های وفاداری،شاید شما هم وسوسه شوید تا یک برنامه لویالتی داشته باشید.اما آیا شما تا به حال به این فکر افتاده اید تا برای کسب وکار خود یک برنامه لویالتی داشته باشید؟یا اگر در حال حاضر از برنامه لویالتی استفاده میکنید،آیا موقعیتی پیش آمده که از تصمیم خود پشیمان شده باشید؟ بهتر است برای پاسخ به این سؤال جوانب مثبت و منفی برنامه های وفاداری را بررسی کنیم. لویالتی چیست و چه کاربردی دارد؟ لویالتی LOYALTY نکات مثبت یک برنامه لویالتی: ۱.       مشتریان را تشویق میکند تا خریدهایشان را در شرکت یا کسب و کار شما متمرکز کنند.و در نهایت از مزایا و جوائز ارزشمندی برخوردار شوند. ۲.       مشتریانی که از طریق برنامه لویالتی شما،امتیاز کسب میکنند کمتر تمایل دارند تا برنامه رقبای شما را انتخاب کنند. ۳.     در مقایسه با سایر خدمات تبلیغاتی از قبیل تخفیف قیمت،برنامه های وفاداری،هزینه های تبلیغات را از پیش تأمین میکند.چرا که مصرف کنندگان در ابتدا خرید میکنند و سپس در زمانیکه به امتیاز مورد نظر رسیدند،واجد شرایط برای دریافت کوپن های تخفیف وسایر مزایا میباشند. ۴.       پیرو مطالب بالا،امتیازات به دست آمده به طور قطعی به دریافت تخفیف و جائزه منجر نمیشود.چرا که بعضی از مشتریان ممکن است امتیاز کسب کنند ولی هیچ وقت به آستانه امتیاز مورد نیاز برای کسب جوایز،نرسند. ۵.       یک برنامه لویالتی از طریق جمع آوری اطلاعات،پیگیری مشتریان را امکان پذیر میسازد و میتواند منجر به یک درک عمیق در رابطه با الگوی خرید مشتریان شود و برای شما ایده هایی نو به همراه داشته باشد. ۶.       اگر شما یک کسب وکار قابل توجهی مانند خطوط هواپیمایی دارید،طراحی یک سناریو وفاداری که شامل  تعامل و همکاری با سایر صاحبان کسب وکار باشد،میتواند منبع درآمد مناسبی برای شما و شرکاء تجاری شما باشد. ۷.       وقتی سناریو برنامه وفاداری به درستی طراحی شده باشد و هدف آن ایجاد یک رابطه برنده_برنده بین صاحبان کسب و کار ومشتریان باشد،میتواند احساس ارزشمندی را در مشتریان شما برانگیزد و لویالتی برای آنها مفهوم  قابل توجهی داشته باشد. نکات منفی یک برنامه لویالتی: ۱.       پیاده سازی یک برنامه لویالتی،ممکن است هزینه زیادی داشته باشد،مگر اینکه شما یک برنامه لویالتی ساده از نوع “در ازای ۱۰ خرید ۱ عدد رایگان” داشته باشید.هم چنین یک برنامه لویالتی عمدتا ًاز نوع بلند مدت میباشد و نیاز به پشتیبانی مالی در طول زمان دارد. ۲.       اگر سناریو امتیازدهی در برنامه های وفاداری به درستی تعریف نشده باشد میتواند بدهی های مالی برای کسب و کار شما ایجاد کند و شما را در ریسک و خطر قرار دهد.(این موضوع را با تعریف درست انقضای امتیازات بعد از یک محدوده زمانی میتوان کنترل کرد.) ۳.       شاید بهترین مشتریان شما بدون برنامه لویالتی برای شما وفادار و سود آوربوده اند.بنابراین یک برنامه لویالتی نامناسب ممکن است سود شما را به دلایل غیر ضروری کاهش دهد. ۴.       یکی از نکات مهم ،حفظ و مراقبت طولانی مدت از مشتری است بنابراین سناریوی نامناسب ممکن است منجر به از دست دادن مشتری و تمایل به خرید از رقبا شود. سؤالاتی که هنگام پیاده سازی برنامه های لویالتی باید از خود بپرسید؟ ۱.       آیا مشتریان شما عمدتا ً از بیش از یک فروشگاه خریداری می کنند؟ اگر پاسخ شما مثبت است و در عین حال مشتریان در اکثر اوقات شما را انتخاب میکنند لویالتی برای شما مناسب است. ۲.       آیا بهترین مشتریان شما، به دلیل سرویس یا خدمات منحصر بفرد شما،از شما خریداری میکنند؟ اگر چنین است برنامه لویالتی در حال حاضر برای شما ضروری نیست. ۳.       آیا شما قابلیت های تحلیلی و مدیریتی ،برای بیشترین بهره برداری از یک برنامه لویالتی را دارا هستید؟ برنامه لویالتی میتواند یک اطلاعات طلایی از مشتری در اختیار شما قرار دهد،اگر شما فقط برنامه لویالتی را شروع کنید و روی آن سرمایه گذاری مدیریتی نکنید،خیلی از مزایای اصلی برنامه لویالتی را از دست خواهید داد. ۴.       آیا شما به عنوان یک قطب مهم کسب و کاردر جامعه تان به حساب می آیید؟ در این صورت شما می توانید با سایر صاحبان کسب و کار تعامل داشته باشید و سناریو برنامه لویالتی به گونه ای باشد که دیگر کسب وکارها در برنامه لویالتی شما شرکت کنند و با تعامل و همکاری دو طرفه یک ارتباط برنده-برنده شکل بگیرد. منبع : https://webyar.net
22-2-2017 6
وبلاگ نویسان جاروبرقی صنعتی ایرانی بهتر است یا جارو برقی صنعتی خارجی؟
امروزه با توسعه و گسترش تجارت آزاد در کشورمان برخی اشخاص و شرکتها به سادگی و بدون دارا بودن سابقه تولیدی و تخصصی در این زمینه اقدام به واردات انواع جاروبرقی صنعتی و مکنده صنعتی عمدتا از کشور های چین و ترکیه و. .. مینمایند و به نام جاروهای صنعتی اروپایی ایتالیایی و آلمانی. .. و با چندین برابر قیمت و ارزش واقعی محصول به فروش می‌رسانند این اقدام از چشم مشتریان عزیز که برای اولین بار وارد بازار تجهیزات نظافت صنعتی شده اند و قصد خرید جاروبرقی صنعتی را دارند دور مانده و مشتری پس از خرید و فرارسیدن بحث خدمات پس از فروش محصول متوجه عدم پاسخگویی فروشنده و یا وارد کننده در زمینه تامین خدمات پس از فروش و قطعات میگردد و اگر هم این امکان فراهم شود با قیمت های بالا این امر میسر میگردد. لذا توجه به نکات ذیل ضروریست: 1- قیمت جارو برقی های صنعتی خارجی در صورت ادعای اروپایی بودن تا 2.5 برابر بهترین جاروبرقی  صنعتی ایرانی قیمت گذاری میشود. 2- برخی شرکتهای وارد کننده و بازرگانی به دروغ خود را تولید کننده معرفی مینمایند . 3- کالسکه اکثر جارو های خارجی پلاستیکی است این یک نشانه است . 4- کارخانه جارو های تولیدی بایستی مشخص و بحث خدمات پس از فروش آن روشن باشد . >>>> شرکت صنعت شرق با 20 سال سابقه در امر تولید و عرضه انواع تجهیزات نظافت صنعتی و با شناختن پیشینه تمامی شرکتهای فعال در این زمینه بهترین های جاروبرقی صنعتی تولید داخل را در این زمینه جمع آوری نموده و آمادگی خود را جهت مشاوره به مشتریان عزیز در زمینه انتخاب جاروبرقی صنعتی مناسب کار شما اعلام مینماید. اگر در انتخاب جاروبرقی صنعتی شک دارید ما در ارائه مشاوره رایگان با دلیل و مدرک در خدمت شما عزیزان میباشیم
21-2-2017 4
mybbiran مفهوم پینگ و نحوه پینگ کردن ping
مفهوم پینگ و نحوه پینگ کردن ping بازاریابی موتورهای جستجو می تواند بهترین و با پتانسیل ترین بازدیدکنندگان را به سایت شما وارد کند. تمام بازدید کنندگانی که از طریق موتورهای جستجو وارد سایت شما می شوند، کسانی هستند که دقیقاً چیزی را می خواهند که شما عرضه می کنید. در این پست به توضیح مفهوم پینگ و نحوه پینگ کردن می پردازیم که ارزش بسیار بالایی برای شما خواهد داشت. در بین انبوه سایت ها و وبلاگ های موجود، اینکه بتوانیم توسط موتورهای جستجو ایندکس شویم، چیزی نیست که دور از دسترس باشد و سخت انجام گیرد و امروز برای یک بلاگر و مدیر سایت، مدت زمانی که طول می کشد تا مطالب جدیدش ایندکس شود، اهمیت بسیار بیشتری خواهد داشت. برای اینکه مطلب شما به سرعت ایندکس شود یک راه ساده وجود دارد و آن اینکه موتور جستجو را از وجود این مطلب جدید مطلع سازید (پینگ کنید!) یعنی دقیقاً مانند زمانی که حضور خود در پادگان را به افسر مربوطه اعلام میکنید تا وظایف آن روزتان را روشن سازد! حال فکر کنید که قرار است مثلاً به چند افسر حضور خود را اعلام کنید. با این حساب باید تک تک آنها را پیدا کرده و بگویید “من اومدم!”. اما اگر یک سیستم مرکزی وجود داشته باشد که مثلاً با یک کارت کشیدن، تمام افسرها از حضور شما باخبر شوند، با سرعت بسیار بالایی می توانید وظایف روز خود را دریابید. دقیقاً درباره موتورهای جستجو هم به همین صورت است. اگر بخواهید مطلب جدید خود را دستی به تمام موتورهای جستجو معرفی کنید، زمان زیادی از شما خواهد گرفت همچنین شاید موتور جستجو به دلیل معرفی مکرر یک سایت، آن را بلاک کند. اما با استفاده از روش هایی می توان موتورهای جستجوی اصلی را با سرعت از انتشار مطلب جدید در سایت مطلع نمود. به کل این پروسه یعنی آگاه سازی موتور جستجو از تولید محتوای جدید در سایت یا بلاگ، پینگ کردن گفته می شود. وردپرس در هسته خود قابلیت پینگ کردن موتورهای جستجو را دارد .. اما اگر شما از وردپرس استفاده نمی کنید، علاوه بر پلاگین های موجود برای CMS های مختلف، می توانید از دو سایت زیر نیز برای پینگ کردن موتورهای جستجو بهره بگیرید: [*]http://pingomatic.com [*]http://autopinger.com کار کردن با این سایتها بسیار ساده است. منبع : https://webyar.net
21-2-2017 5
sdf