معرفی پولدارترین بلاگرهای ایران و جهان و نحوه پولدار شدن آن ها +عکس

معرفی پولدارترین بلاگرهای ایران و جهان و نحوه پولدار شدن آن ها +عکس

http://rozup.ir/view/1296940/Kim%202016%20-%20Www.icnp2013.ir%20%20%289%29.jpg

رشته و شغل بلاگری یکی از بهترین روش هاي‌ ثروت در دنیا اسـت و علاوه بر سود هاي‌ بلند مدت می تواند بسیار سودمند باشد در ادامه با معرفی پولدارترین بلاگرهای ایران و جهان و نحوه پولدار شدن آن ها سایت هاتم بت را دنبال کنید.

 

معرفی پولدارترین بلاگرهای جهان و ایران 

بـه گزارش هاتم بت طبق معمولً بلاگرها کسانی هستند کـه بر روی افراد دیگر تاثیر می گذارند و دیگران سعی میکنند تا سبک پوشش و کارهای ان ها را انجام دهند و مانند بلاگر مورد علاقه خود باشند. در اینبخش از مقاله بـه معرفی ۱۰ نفر از پولدار ترین بلاگر هاي‌ جهان می‌پردازیم.

نگین میرصالحی

دارای ۵ میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود می‌باشد و با برند گوچی همکاری می‌ کند وی دختر بسیار جوان و زیبایی می باشد همین حالا در کشور هلند اقامت دارد.

 

کریستین رونالدو

او از فوتبالیست هاي‌ مشهور کشور پرتغال می باشد و جزء پولدارترین افراد بلاگرهای جهان محسوب می شود. وی در صفحه اینستاگرام خود ۲۴۵ میلیون نفر دنبال کننده دارد. سالانه حدود ۱۱۷ میلیون دلار درآمد دارد. که بخشی از درآمد آن از راه سایت معتبر بازی انفجار است.

 

کیم کارداشیان

او بـه عنوان یک مدل در اینستاگرام مشغول بـه فعالیت می باشد و ۹۳ هزار میلیون نفر فالوور در اینستاگرام دارد و هر پستی کـه بـه عنوان تبلیغ در اینستاگرام خود قرار میدهد ۸۵۸ هزار دلار دریافت می‌ کند.

 http://rozup.ir/view/1296925/Kim%202016%20-%20Www.icnp2013.ir%20%20%283%29.jpg

دوئین جانسون

یکی از بازیگران مشهور کشور کشور آمریکا می‌باشد و ۳ میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود دارد. مبلغی نزدیک بـه یک میلیون و ۱۵ هزار دلار برای هر پست تبلیغاتی خود دریافت می کند، درآمد یکسال او ۳۲۰ میلیون دلار تخمین زده شده اسـت.

 

گری واینر چاک

یکی از بلاگرهای مشهور در زمینه پرورش میوه در گلخانه می باشد و توانسته اسـت خط تولید بسیار قوی از نوشیدنی هاي‌ خود راه اندازی کند. حدود ۳ میلیون فالوور دارد و ۶۰ میلیون دلار از فروش نوشیدنی‌ هاي‌ خود تا کنون بـه دست آورده اسـت

 

کایلی جنر

این بلاگر در کشور کشور آمریکا متولد شده اسـت و ۲.۲ میلیون نفر دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود دارد و هر پست تبلیغاتی کـه در صفحه خود می‌ گذارد ۹۸۶ هزار دلار هزینه دریافت می کند.

 

کریستن ریچ

در کشور کشور آمریکا دیده بـه جهان گشوده اسـت و دارای ۲۹ سال سن می باشد در شاخه گردشگری مشغول بـه فعالیت می باشد وی دارای ۵ میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش می باشد.

 

جولی سارینیانا

او در کشور لس آنجلس دیده بـه جهان گشوده اسـت. ودر حرفه مد و استایل مشغول بـه تبلیغات می باشد. او دارای ۷ میلیون فالوور در اینستاگرام می باشد و برای هر پست تبلیغاتی خود ۸۰۰ هزار دلار دریافت می کند.

عکس هاي‌ پولدار ترین بلاگر هاي‌ جهان را کـه در حرفه هاي‌ مختلفی مانند فوتبال، سینما، خوانندگی و… فعالیت می‌کنند، طبق معمولً بر روی جلد مجلات و بیلبورد هاي‌ تبلیغاتی دیده می شود.

می‌توانید از طریق شبکه‌ هاي‌ اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، آپارات و… عکس هاي‌ ان ها را مشاهده کنید. کلیپ از پولدارترین بلاگرهای جهان را می‌توانید در یوتیوب جست‌وجو کنید و حواشی پولدارترین بلاگرهای جهان را در اینستاگرام و دیگر شبکه‌ هاي‌ اجتماعی میتوانید جست‌وجو کنید.

 http://rozup.ir/view/1157590/news1220.jpg

پریانکا چوپرا

یکی از بازیگران مشهور در کشور هندوستان می‌باشد او برای هر پست تبلیغاتی ۲۸۹ هزار دلار هزینه دریافت می کند ودر صفحه اینستاگرام خود ۲ میلیون نفر فالوور دارد.

 

بیانسه

او خواننده زیبایی اسـت کـه بـه عنوان یک بلاگر در جهان مشهور می باشد و حدود ۳ میلیون نفر فالوور در اینستاگرام دارد. برای هر پست تبلیغاتی کـه در صفحه اینستاگرام خود می‌ گذارد ۷۰۰ هزار دلار پول دریافت می کند. اینستاگرام بیانسه اطلاعات کامل ترین در خصوص این خواننده در اختیار شـما قرار می‌دهد.

 https://uupload.ir/files/ow2e_beyonc%C3%A9-biographya-.jpg

https://uupload.ir/files/2nu9_0.022120001388755411_.jpg

 

پولدارترین بلاگرهای ورزشکار دنیا 

گرت بیل

این فوتبالیست ۲ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و برای هر پست تبلیغاتی خود ۶۰۰ هزار دلار دریافت می کند و درآمد سالانه او ۷۲ میلیون دلار تخمین زده شده اسـت.

 https://uupload.ir/files/3nr_015287%DA%AF%D8%B1%D8%AA.jpg

زلاتان ابراهیموویچ

او یکی از فوتبالیست هاي‌ پولدار می‌باشد کـه برای هر تبلیغ در اینستاگرام ۴۰۰ هزار دلار هزینه دریافت می کند و درآمد سالیانه او ۱۴۱ میلیون دلار می‌باشد و از راه تبلیغات سایت پیش بینی فوتبال هم درآمد کسب میکند و پول خوبی میگیرد.

 

دیوید بکام

او ۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و برای پست هاي‌ تبلیغاتی خود در اینستاگرام ۳۵۷ هزار دلار هزینه دریافت می کند و درآمد سالیانه او ۳۵۷ هزار دلار اسـت.

 http://up.merc.ir/view/3335951/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%B2%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DA%A9%D9%87%D8%A7%D9%85.jpg

پولدارترین فود بلاگرهای جهان چه کسانی هستند؟

بـه افرادی فود بلاگر گفته می شود کـه در زمینه غذا مشغول بـه فعالیت می باشند. فود بلاگرها بـه رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فود ها مراجعه میکنند و غذای ان ها را تست می‌کنند ودر شبکه هاي‌ اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و… بـه نشر می گذارند و بـه طرفداران خود معرفی میکنند. دراین قسمت نیز بـه چند تن از پولدار ترین فود بلاگرهای جهان اشاره میکنیم.

http://rozup.ir/view/1296927/Kim%202016%20-%20Www.icnp2013.ir%20%20%285%29.jpg

جیمی الیور

او بـه عنوان یک سرآشپز حرفه اي غذا هاي‌ سالم با دیزاین زیبا را در صفحه اینستاگرام خود بـه نشر می‌گذارد. او ۷۴ میلیون نفر دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد و از راه تبلیغات غذا تا کنون درآمد بسیار زیادی کسب کرده اسـت.

 

کوین کری

۲۲ میلیون فالوور در صفحه اینستاگرامش دارد و طبق معمولً شبکه اجتماعی آپارات را برای پخش کلیپ‌ هاي‌ غذایش انتخاب کرده اسـت. غذا‌ هایي کـه او در صفحه اینستاگرامش بـه نشر می‌گذارد مناسب افرادی اسـت کـه بـه ورزش علاقه مند هستند و سلامتی برای ان ها بسیار مهم می باشد.

 

اسمیتن

در صفحه اینستاگرام خود ۱.۱ میلیون نفر دنبال کننده دارد و تا کنون چند کتاب آشپزی چاپ کرده اسـت و عکس هاي‌ غذا هاي گیاهی را در صفحه اینستاگرام خود بـه نشر می‌گذارد همچنین وی دارای یک وبسایت غذا می‌باشد.

 

معروف ترین فشن بلاگرهای دنیا 

فشن بلاگر بـه افرادی گفته می‌ شود کـه در شاخه مد و استایل مشغول بـه فعالیت هستند ان ها طرفداران بسیار زیادی دارند و طرفداران ان ها سعی می‌کنند طبق مد پیش روند و لباسی را کـه بلاگر مورد نظرشان می‌پوشد ان ها نیز ان لباس را بپوشند.

بلاگرهای فشن از طریق اینستاگرام، توییتر، گوگل و… بـه تبلیغات و بازی در بهترین سایت بازی انفجار میپردازند. در اینبخش از مقاله می‌خواهیم چند تن از پولدارترین فشن بلاگر هاي‌ جهان را معرفی کنیم.

 

آیمی سانگ

در شرق آسیا مشغول بـه فعالیت می‌باشد. حدود ۵ میلیون فالوور در صفحه اینستاگرام خود دارد و تا کنون ۸۰۰۰۰۰ پست درباره لباس در صفحه اینستاگرام خود بـه نشر گذاشته اسـت.

 

پاتریس در لیست پولدارترین بلاگرهای جهان

یکی از بلاگرهای پولدار در زمینه مد می باشد. ۳ میلیون فالوور در اینستاگرام خود دارد و بـه خاطر این کـه او از رنگ هاي‌ شاد در طراحی لباس هاي‌ خود استفاده می کند اکثر طرفداران او جوانان و نوجوانان می باشند.

 

کیارا فرنگی

‏ ۱۰ میلیون فالوور در صفحه اینستاگرام خود دارد و یکی از مشاوران فشن استایل می‌باشد. برای هر پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرام خود ۴۰۰ هزار دلار هزینه دریافت می کند.

 

پولدارترین اینستا بلاگرهای جهان چه افرادی می باشند؟

اینستا بلاگر بـه شخصی گفته می‌ شود کـه در شبکه هاي‌ اجتماعی اینستاگرام بـه تبلیغات و فعالیت بلاگری مشغول می‌ باشد کـه بـه شاخه هاي‌ مختلفی مانند هنری، آرایشی، طنز، کمدین، ورزش، مدو استایل، روزمرگی، دکوراسیون، غذا، گردشگری و… تقسیم می شود.

پولدارترین واینرها و بلاگرهای جهان را می‌ توانید در شبکه‌ هاي‌ اجتماعی جست‌وجو کنید. در اینبخش بـه معرفی چند تن از پولدارترین اینستا بلاگرهای جهان میپردازیم.

 

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت با کلیپ هاي‌ عشق و عاشقی در اینستاگرام بـه معروفیت رسیده اسـت و سه میلیون دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد. با تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی توانسته اسـت درآمد بسیار بالایی از طریق اینستاگرام بـه دست آورد.

راضیه

یک بلاگر ایرانی مقیم کشور انگلستان می باشد. در اینستاگرام ۴ میلیون دنبال کننده دارد ودر زمینه معرفی لباس و لوازم خانگی مشغول بـه تبلیغات می باشد و تا کنون درآمد بسیار زیادی از این راه دریافت کرده اسـت.

نیلی افشار

او با منتشر کردن کلیپ هایي از خود در اینستاگرام بـه معروفیت رسیده اسـت و تا کنون در آمد تعداد زیادی از این راه کسب کرده اسـت. وی ۴ میلیون فالوور در صفحه اینستاگرام خود دارد و مدیر سایت گاد بت می‌باشد.

 

پولدارترین بلاگرهای جهان 

اتومبیل هاي‌ پولدارترین بلاگر هاي‌ جهان طبق معمولً لکسوس و بنز می باشد. ان ها بـه دلیل درآمد بسیار بالایی کـه از طریق اینستاگرام بـه دست می‌ آورند سوار بهترین مدل خودرو ها می‌شوند.

ان ها چندین خودرو در پارکینگ خود دارند و طبق معمولً رنگ اتومبیل هاي‌ خودرا با رنگ لباس هاي‌ خود ست می‌کنند، بعضی از این بلاگرها دائم در حال تعویض خودرو هستند.

طبق معمولً بلاگر هایي کـه در خارج از ایران زندگی می‌کنند درآمد ان ها بر اساس دلار ارزیابی می‌ شود ان ها آخرین مدل اتومبیل را برای خود تهیه میکنند


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *